|littleQAISARA|

Wednesday, December 30, 2009

Ceritera Susu

Aku rase nak cerita pasal susu. Susu aku hahaha.. 


Aku rase ramai ibu² yang berjaya breasfeeding smpi 2 tahun mengamalkan simpanan stok susu yang banyak untuk bayi mereka. Tp aku lain plak.. bak kata pepatah kais pagi makan pagi.. kais petang makan petang.. Aku perah hari ni tuk esok. perah esok tuk lusa. dan seterusnya..


Aku tak simpan stok susu langsung. Frozen atau Fresh.


Sebab?!!!
.


.


.


Hm sbb susu aku mmg cukup2 je utk bekal sara. 12oz per day.


So aku just stanbykan 4 botol x 3oz kadang 3 jek berjumlah = 12oz.


Malam bantai direct je la.. huhu.. stail anak aku minum kejap2 tp nak byk kali.. patah pinggang mak nak oii!! dan terbaru bile time nenen tangan lagi satu amatlah suka menjalar+memicit+mencubit mana2 area yang dirasakan sesuai... adoii laaaa!!!


tu blom sesi tarik menarik lagi..*lu pk la sendiri* hehehe...




- TIADA GAMBAR YANG DIRASAKAN SESUAI UNTUK ENTRY INI. HARAP MAKLUM -




No comments: