|littleQAISARA|

Monday, July 13, 2009

Alahai pump Aventku


Sunday morning yang kelam kabut. macam ni la pon hari²...
malam td badan sara agak panas, macam nak demam mungkin sbb BCG dia membengkak dan menanah. kesian aku tgk. Aku dan papa sara bagi ubat demam sblm melarat. start la dia menangis beria². sayu hati bile tgk anak menangis dan kita tak boleh nak buat ape.. ku pujuk² dan bagi dia susu sampai la dia tertido.. dan aku pon tertido sama hehe..

Awal pagi td macam biasa, aku akan packing pump dan botol susu sblum aku mandi.

Aku pasang pump pastu aku perasan sumthing missing.
Eh.. ehh.. mana plak peginyer ni?!

Aku cari dalam bekas botol!

Aku cari kat sinki!

Aku cari kat dalam cooler bag!

Aku cari dalam peti ais!

Aku cari dalam tong sampah!!

mana?!

mana?!


manaaaaaaaaaa?!

MANA STAR VALVE AKU?!!!


haihhh...............

hmm so aku pergi kerja pagi td bwk cooler bag tanpa 'Aventku' hurmmm..
nmpknya kene affort lebih sket la perah pakai tangan.. aaaoooowwww.. saket!

tp alhamdulillah dapat gak 7oz tuk first sesi pagi.
hari ni.. esok.. lusa...tulat......


Arghhhhhh!!!!!


kne perah pkai tangan la selagi xjumpe or tak beli star valve baru or pump baru.. haa PUMP baru?!
ohh Spectra 3 *air liur meleleh*


harga yang begitu menawan RM388+double pumping RM70.


Bile la nak merasa pakai S3 ni ek?!



No comments: