|littleQAISARA|

Friday, July 24, 2009

She My BFF!


Malam tadi aku received sms dr seorang kawan lama..

" Alhamdulillah, dah dapat transfer.
InsyaAllah 1 Ogos dah pegi Labuan.
Doakan aku selamat kat sna.."

Akhirnya.......... ur wish come true.


Aku tumpang gembira terima berita dia akan pindah ke Labuan. Which mean berjumpe dan bersatu dgn org tersayang setelah setahun PJJ (Perkahwinan Jarak Jauh). Dia sgt sabar dan tak penah tunjuk yang dia menderita hidup tanpa suami disisi. Sorang duk Pulau Tioman. Sorang duk Labuan. peuhhhh.. *kesat peluh*

Wahh lepas ni bole la trus bagi Sara "kawan". Wink!:P



Azwahida bt Abdul Samat!





Dia la sahabat terbaik, teman mengadu, kawan suka dan duka. Dia la satunya yang mendengar, melihat, merasa dan merintih bersamaku.. Ahh dia terlalu baik. Kadang aku rs tak layak jadi sahabatnya.

kami berkawan sejak mula pkai uniform kotak-kotak kecik kaler merah mcm alas meja. Sekolah tadika kemas.

naik sekolah rendah kami berada di sekolah yang sama. kelas yang sama. cikgu yang sama. kantin yang sama. toilet yang sama. Oiii memang la dh korang 1 sekolah. kecuali ms darjah 3, aku turun kelas B!!

tp......................



kelas B, tp sekali tu la aku merasa dpt NOMBOR 1!! gileeeerr sukaa!!!

Naik sek menengah mmg xpenah berenggang. dah la sekelas. duduk plak dekat2. blaja sekali, makan sekali, ngumpat sekali, gosip sekali hehe.. Aku tak kan penah lupe kisah ms form 3. Aku hampir putus kawan dgn dia. Silap aku. kisahnya tak payah la aku citer tp hikmah disebaliknya, kami jadi lagi baik dan lagi best dr sblmnyer.

Sekarang masing2 da kawen. duduk di negeri org. tp still xlost contact. Byk masalah aku share dgn dia. Selalu aku yg banyak masalah. dia jadi pendengar je tp tu pn da cukup bg aku. Kalu dia baca blog aku skrg just nk wish dia Good Luck dan Thanks sbb sudi jadi kawan aku. Aku tahu dia sgt hepy dapat transfer sana (Labuan) sbb dapat bersama dgn somi tercinta. biarpon tmpt terpencil, jauh dr keluarga, jauh dr kwn² tu sume x jadi halangan.

Aku sayangkan kawan² aku sbb kawan susah senang mmg susah nak dicari. Hope kawan² yang lain sudi lagi berkawan dgn aku.

Ida.. aku sayang ko! terima kasih kerana menjadi kawan aku.

No comments: