|littleQAISARA|

Tuesday, August 16, 2011

Rezeki Ramadhan~

Alhamdulillah...

Sesungguhnya rezeki itu anugerah dari-NYA. Aku memang ternanti-nati utk pergi dari sini. Banyak sebab yang buat aku jauh hati utk terus berada di sini. Sebab paling utama ialah jarak dari rumah ke hotel jauh dan perjalanan yang agak meletihkan. Lagi-lagi bulan puasa ni mmg kne banyak bersabar kalu tejebak dalam jammed. Kereta manual pulak tu. hm lagi la..

Cukup lah 10 bulan berada di sini. Dah macam-macam yang aku belajar. Dari bab account sampailah penyediaan makanan kat restaurant. Semua aku dah pernah rasa. Kawan-kawan kat sini semua satu kepala tp still la ada yang tak berapa. Semua tu aku bakal tinggalkan. 

Aku dapat perkerjaan yang lebih dekat dengan rumah. Lebih fleksibal dan yang penting lebih income. Harap-harap segalanya berjalan lancar di tempat baru nanti. Kerja itu mungkin lebih mencabar dari kerja skrg ni. Totaly different dengan apa yang pernah aku buat. Hidup kene mencubakan.. tak rugi cuba sebab kita takkan tahu tahap kemampuan kita.

Kita masing-masing ade target kan dalam hidup. Target aku simple. Aku nak jaga Sara, aku nak bawak dia duduk dengan aku. InsyaAllah dengan izin dan rezeki-NYA. Amin~

1 comment:

Anonymous said...

insyaAllah...
saya doakan agar dpt bsama Sara..