|littleQAISARA|

Wednesday, October 14, 2009

House Warming Contest | Want to win a Blog Makeover?


*first time join kontes. Achik nebes ni...*


Bismillahirrahmanirrahim...

Tak tipu! first time aku join kontes. bkn ape MALAS bebenor aku nk follow syarat² yang sarat-barat muahahaha.. Thnx to pn jiji's yang berjaya mengetuk pintu hatiku utk join kontes ni. so sapa² yang malas mcm aku.. leh la join kontes ni di alamat rumah baru beliau http://triplecolourlife.com Sonang je kan..


Syarat 1:

Jiji u better kasi I menang Blog Makeover ni kalo tak…… maka tak ter'makeover' blog aku ni!! Lgpon preeee kan sure la sume nakkk!!! haku pon nak gak. frankly speaking.. aku mmg suspek la kat ko mmg tererr mendesign² ni (ayat bodek bole ke? kuikui..). Kalu menang barulah hati berbunga riang nak hapdet blog. kalu tak dapat Blog Makeover, dapat HEADER pon dah OK!!

(ji.. sila noted!) muahahaha..


Syarat 2:

Guna imagination masing² yek tuk paham situasi diatas :P



Syarat-syaratnya:

1. Satu (1) blog entri bertajuk House Warming Contest | Want to win a Blog Makeover?

2. Kembangkan (haha!) ayat ini di dalam entri tersebut “Jiji u better kasi I menang Blog Makeover ni kalo tak……!!

3. Dialog Anis Manis kepada kepada saya.. Contoh: “Mii..jangan makan banyak, nanti gemuk lagi, cemana Abbi nak belikan seluar jeans?

House-Warming-Contest

4. Copy dan paste syarat-syarat ini di dalam entri tersebut.

5. Jangan lupa sertakan link http://triplecolourlife.com

6. (Optional) Copy paste Blog Contest Badge pada entri atau sidebar atau mana-mana la yang anda suka.

Blog-Makeover-Contest-Badge

Bila sudah siap leave a comment below to join the blog contest.

FREE head to toe, custom makeover. – 2 pemenang (Berdasarkan kepada kreativiti syarat no. 2 dan 3) FREE header. – 4 pemenang (Berdasarkan kepada kreativiti syarat no. 3)

Sagu hati -Mini Me. – 4 pemenang (Berdasarkan dari random.org )

Tarikh Tutup: JUMAAT 23 OCTOBER 2009




No comments: