|littleQAISARA|

Wednesday, March 4, 2009

Weekend Project

Last weekend mmg agak meletihkan sket tuk aku. tp proses meng'complete'kan barang² baby berjalan lancar. so far alhamdulillah dh cukup buat ms ni. aku pn just beli yang mana penting je dl. Ok gak la brg² kt sni, at least price dia bole compare² sbb ade byk pilihan shopping store. Tahan dgn x tahan je la kaki+pinggang aku ni. Patut la org soh prepare awal sbb kalu dh timing cam aku ni mmg xlarat nk jalan lelama. tp kalu plan nk bersalin cepat mmg bagus la shopping time ni. hehe..

Well.. dalam byk² brg, aku still xjumpe bantal yg comel². so i decided to sew my baby pillow case! Dgn semangat yg berkobar², aku beli kain ela 2 meter and start menggunting dan menjahit dan menggunting dan menjahit.. dan inilah hasilnya. tadaaaaaaa........


3 ketul bantal yang berjaya disiapkan dlm 1 HARI!

rasa teruja bila berjaya siap walaupn jahitannya amatlah mengecewakan hehe..

ehh.. eh.. dieb pn ade.. hahaha... ampun dieb!

laa.. su pn ade rupanya.. alalalaaa comelnya. tgh makan ape tu su? keke..

So far aku puashati walaupn aku tau jahitan aku ni bole dikategorikan tahap comot tp.. for sake of my baby aku try la my best. mm.. tp kalu lelama tgk, cantik gak pillow case aku buat ni hehe..

pejam . celik . pejam . celik . . . . . .

wahhhhh aku dh masuk 34weeks!!! semalam aku gi check up so far xde problem pape. denyutan baby ok. alhamdulillah. Misi check pn kepala baby dh kebawah.. meaning dia dh ready nk kuar anytime soon. gulpppp!!

*malam td: basuh baju baby yg nk bwk pi spital. erk!


3 comments:

Anonymous said...

ko cuci baju baby pakai nappykleen tau. Jangan pakai sabun fab ke dynamo ke. Selalu baby lahir tak pakaikan baju.. ko kena prepare 2-3 helai kain bedung dalam 1/2 meter gitu.

Kat spital jgn lopa bawak socks.

Lgost said...

insyaAllah.. dh prepare da sume tu masuk dlm kete. tinggal nk teran je.. pushh! pushh!!

Mohd Riziqin Hill said...

bantal nama aku takde?

muhahahahaha~