|littleQAISARA|

Thursday, November 3, 2011

Perihal anak dara aku yg sorang ni...


Assalamualaikum... syukur alhamdulillah masih lagi dipanjangkan usia...
Berkurun sudah blog ni tak disentuh. Jenguk pun semata nak follow blog kawan2. hehe.. Pejam celik pejam celik dah 2 bulan aku bekerja kat tempat baru. So far alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Ada masa aku terlalu sibuk dengan kerja. Tapi ada masa tak sibuk aku boleh bawa sara tinggal dengan aku. 2 minggu jugak sara kat sini. Dapatlah aku jalani hidup macam ibu2 yang lain. Pagi hantar anak gi umah pengasuh. Petang amek anak, balik masak untuk anak, basuh baju anak, tidurkan anak, bwk anak jalan2... 

Ermm.. aku rindu semua benda yang aku buat untuk sara dulu...


Tapi kan!!

.

.

.






Anak aku dah besar!!

huhu... nape aku cakap macam tu? sebab sara dah petah sangat bercakap. Macam2 yang di tanyanya. Kadang aku nak jawab pun susah. Ada aje idea dia nak bercakap. Hm.. mesti rindu dia sangat2 kalau dah hantar balik kg nanti. T_T

Tapi kadang nakalnya boleh tahan gak. Tp tak la sampai tak boleh handle. Biasa la budak2.. Aku rasa aku boleh jaga sara lepas ni. Aku yakin aku boleh. Dan aku nak jaga sara terus supaya dia teman aku jalani hidup ni.. Aku tak nak miss momment dia membesar.. Moga Allah s.w.t permudahkan aku. Amin!~

Tak lupa nak wish kat semua "Selamat Hari Raya Aidiladha!" Moga pengorbanan kita semua diberkati dan mendapat tempat disisi-NYA. 

Happy Weekend Alls@!~


1 comment:

Jiji said...

insyallah segalanya akan dipermudahkan.. hug and kisses buat sara@!~