|littleQAISARA|

Tuesday, January 25, 2011

Buah hati baru! ahakss... :P

Syukur Alhamdulillah padamu ya Allah... 

Setelah sekian lama aku menantikan buah hati baru. Akhirnya tanggal 24/01/11 tarikh aku declare dengan si dia. Ahakss.. malu plaks. Lama gak aku idamkan utk berdamping dengan dia. At last merasa jgak :P

Harap2 dia tak buat hal macam buah hati lama. Moga jodoh kami panjang. Tak saba nak kenalkan dengan semua orang. Semua orang pun tak saba nak kenal dengan buah hati baru ni. Paling penting, nak kenalkan dengan sara. Harap2 semuanya ok. Sara mesti suka!

Nanti.. aku, sara dan dia boleh la out sama2 jalan2 pusing jb. hehe.. tak saba :)

Hmm..

Korang semua nak tengok tak gamba buah hati aku?

Aii malu la plak.. hehe..

.
.

Ok la ok la..

bagi tengok sket.

.

.
.

.

.

.

.

.

.

Alaa.. gambo berdua tak amek lagi. Nati la eh!

Ahaks.. nite2

2 comments:

3yk4.m!k4 said...

..alhamdulillah sis.. :)
leh le bwk sara jln2 lps nie..

3yk4.m!k4 said...

..alhamdulillah.. :)
xpyh ssh2 nk brebut bus lps nie..
sng le bwk sara jln2..

hope jodoh pjng le dg buah aty nie.. hi2