|littleQAISARA|

Tuesday, March 16, 2010

She's my gurl!




Sara dah genap 11 months today. OMG!!! lagi sebulan maka genaplah setahun anak daraku itu. Aku gembira sebab sara sihat thnks to my air susu. My darling susah nak demam dan kalu selsema pon tak la teruk mana. Bangga melihat anak membesar dari air susu sendiri. Yummyy kan sara??!

My anak dara makin bijak. senang je nak follow apa-apa yang kita buat. lagi2 kalu action tu menarik perhatian dia. gigi depan dah ade 4 nak masuk 5 batang. Alhamdulillah tak de demam tumbuh gigi cume teething je la. sume benda nak geget. paling gelihati bila tengok dia geget/gonggong apa2 barang utk bawa ke tmpt lain. Yelah blajan tak lagi.. tangan plak guna untuk merangkak, so mulut je la yg ade untuk bawak barang tu. hai anak.. anak.. 



Bila kita cakap bye-bye dia dh reti lambai tangan, salam pon dah reti. Bile kita suh kiss pipi dia nganga mulut abis berjerumbai air liuq! hahaha.. 

Words yang dia da paham.. bile i said where is the book: dia akan tengok or cari buku. ball? dia akan tgk ball. phone plak kalu kita ckp hello dia pon letak kat telinga and mumbling mcm orang ckp phone. kasi sikat pandai dia hala ke rambut.. fast learner betul. paling happy bile nyanyi lagu twinkle-twinkle, tangan dia akan ikut aku buat star! Good gurl!!

But still nakal2 tu ade.. pandai pegi toilet sendiri. pantang pintu toilet terbukak. macam pg td, aku naik atas kjap je ambil baju. turun2 tgk dia tak de.. ni mesti kat bilik air ni. Notty gurlllll!!! terdebar2 jantung aku.. nasib xjadi ape.. 


suka sepahkan baju!!! eee geram tol...tp sabo je la

Aku harap sgt nak tengok dia berjalan.. memapah-mapah dah laju da.. berdiri pon kdg2 tahan 2 3 saat. hm i hope for miracle sebelum dia cecah 1 year! Amin amin.. kalu dah setahun, target aku bf da tercapai yess yess.. sambung kontrak lg 6 bulan plaks hehe..




p/s: aksi duduk yang menjadi kontroversi.. hehe..





No comments: